22 Ekim 2022 Cumartesi

martı , martı şarkısı

 Martı Kardeş Nerdesin Şarkısı - En Güzel Çocuk Şarkıları

Martı kardeş nerdesin şarkısı ile çizgi filmin yeni versiyonundan diğeri papağan kardeş nerdesin çocuk şarkısı olmaktadır. Herkese iyi eğlenceler. Bizi takip etmeyi unutmayın. Takip etmek için linkimizi yazıyorum. Martı kuşlarının anlamı ise beyaz renginden ötürü gelmektedir. Empati ve şefkati hatırlatır tüm çocuklara. Fakat şunu da söylemekte fayda var, her zaman martı şarkısı çocukların içinde bir huzur doğurmaktadır. Martı şarkısı gerçekten çok faydalıdır.

Martı kardeş, martı kardeş nerdesin?
Geldim ben, geldim ben
İşte burdayım

Papağan kardeş, papağan kardeş nerdesin?
Geldim ben, geldim ben
İşte burdayım

Bülbül kardeş, bülbül kardeş nerdesin?
Geldim ben, geldim ben
İşte burdayım

Güvercin kardeş, güvercin kardeş nerdesin?
Geldim ben, geldim ben
İşte burdayım

Saka kardeş, saka kardeş nerdesin?
Geldim ben, geldim ben
İşte burdayım

Tavuk kardeş, tavuk kardeş nerdesin?
Geldim ben, geldim ben
İşte burdayım

Kanarya kardeş, kanarya kardeş nerdesin?
Geldim ben, geldim ben
İşte burdayım

Baykuş kardeş, baykuş kardeş nerdesin?
Geldim ben, geldim ben
İşte burdayım

Hindi kardeş, hindi kardeş nerdesin?
Geldim ben, geldim ben
İşte burdayım

Serçe kardeş, serçe kardeş nerdesin?
Geldim ben, geldim ben
İşte burdayım

Kuğu kardeş, kuğu kardeş nerdesin?
Geldim ben, geldim ben
İşte burdayım

Guguk kardeş, guguk kardeş nerdesin?
Geldim ben, geldim ben
İşte burdayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder