22 Ekim 2022 Cumartesi

konuşan ayı , konuşan kedi

 Konuşan Ayı Şarkısı & Konuşan Bir Kedi Eğlenceli Çocuk Şarkıları

Tüm çocuklara merhaba:
Bu sayfamızda sizlere konuşan ayı şarkısı 3d animasyonlu bir versiyonunu sizler için özenle yaptık. Bu çizgi filmin 2 versiyonundan diğeri konuşan kedi şarkısı olmaktadır. Herkese iyi eğlenceler.

Dün sokakta dolaşırken
Kocaman bir ayı gördüm
Dün sokakta dolaşırken
Konuşan bir ayı gördüm

Ayı birden bana baktı
Dedi hadi oynayalım
Ayı birden bana baktı
Dedi hadi oynayalım

Eğer bana inanmazsan
Darılırım ben de sana
Eğer bana inanmazsan
Darılırım ben de sana

Peki tamam inanmadın
Gel o zaman oynayalım
Peki tamam inanmadın
Gel o zaman oynayalım

Dün sokakta dolaşırken
Bembeyaz bir kedi gördüm
Dün sokakta dolaşırken
Konuşan bir kedi gördüm

Kedi birden bana baktı
Dedi hadi oynayalım
Kedi birden bana baktı
Dedi hadi oynayalım

Eğer bana inanmazsan
Darılırım ben de sana
Eğer bana inanmazsan
Darılırım ben de sana

Peki tamam inanmadın
Gel o zaman oynayalım
Peki tamam inanmadın
Gel o zaman oy-naaa-yaaa-lııım

Gerçek bir hikaye olmayan konuşan ayı şarkısı bizlerin çocukları için muhteşem bir konuşan kedi şarkısı ile birleştirip çok güzel bir versiyonunu hazırladık. Bizi takip etmeyi unutmayın lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder