22 Ekim 2022 Cumartesi

konuşan maymun , maymun şarkısı

 Konuşan Maymun Şarkısı - Türkçe Çocuk Şarkıları Kanalı

Şarkı ve resimlere konu olan konuşan maymun şarkısı çocukların ve bebeklerin en güzel sembolüdür. Pek çok sembolik adının olmasının yanı sıra bir de hikâyesi vardır. Maymunlar güneşte veya karların arasında görünmekte olan en nadide hayvanlar arasında yer almaktadır.

Konuşan maymun şarkısı sözleri

Dün sokakta dolaşırken
Çok güzel bir maymun gördüm
Dün sokakta dolaşırken
Konuşan bir maymun gördüm

Maymun birden bana baktı
Dedi hadi oynayalım
Maymun birden bana baktı
Dedi hadi oynayalım

Eğer bana inanmazsan
Darılırım ben de sana
Eğer bana inanmazsan
Darılırım ben de sana

Peki tamam inanmadın
Gel o zaman oynayalım
Peki tamam inanmadın
Gel o zaman oynayalım

Dün sokakta dolaşırken
Benekli bir inek gördüm
Dün sokakta dolaşırken
Konuşan bir inekli gördüm

İnek birden bana baktı
Dedi hadi oynayalım
İnek birden bana baktı
Dedi hadi oynayalım

Eğer bana inanmazsan
Darılırım ben de sana
Eğer bana inanmazsan
Darılırım ben de sana

Peki tamam inanmadın
Gel o zaman oynayalım
Peki tamam inanmadın
Gel o zaman oynayalım

Bolca güzel vakitler dileklerimizle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder