22 Ekim 2022 Cumartesi

konuşan tavşan , tavşan

 Konuşan Tavşan Şarkısı - Konuşan Keçi Çocuk Şarkısı

Bir gün bay bayan konuşan tavşan uzun kulak, tarlalarında topladıkları havuçları satmak için ve evin birkaç ihtiyacını almak için kasabaya giderler ve konuşan keçi ile evden çıkmaması gerektiğini iki saat içinde döneceklerini söylemişler ve sıkı sıkı tembihlemişler. Bu konuşan tavşan şarkısı bir çok çocuğun konuşan keçi şarkısı ile birlikte söylenmesinden çok hoşlanmaktadır.

Dün sokakta dolaşırken
Çok güzel bir tavşan gördüm
Dün sokakta dolaşırken
Konuşan bir tavşan gördüm

Tavşan birden bana baktı
Dedi hadi oynayalım
Tavşan birden bana baktı
Dedi hadi oynayalım

Eğer bana inanmazsan
Darılırım ben de sana
Eğer bana inanmazsan
Darılırım ben de sana

Peki tamam inanmadın
Gel o zaman oynayalım
Peki tamam inanmadın
Gel o zaman oynayalım

Dün sokakta dolaşırken
Turuncu bir keçi gördüm
Dün sokakta dolaşırken
Konuşan bir keçi gördüm

Keçi birden bana baktı
Dedi hadi oynayalım
Keçi birden bana baktı
Dedi hadi oynayalım

Eğer bana inanmazsan
Darılırım ben de sana
Eğer bana inanmazsan
Darılırım ben de sana

Peki tamam inanmadın
Gel o zaman oynayalım
Peki tamam inanmadın
Gel o zaman oynayalım

Yine konuşan tavşan koşmuş şarkılar söylemiş ve kendini dağın zirvesinde bulmuş. Konuşan keçi şarkısı ile birlikte kuşlar oynamaya ve çılgınlar gibi ötmeye başlamışlar çünkü keçimiz tırmanarak şarkılarına devam ediyormuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder